مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی سایت فروشگاهی

مزیت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

به كمك طراحی سایت فروشگاهی اگر محصول یا خدماتی دارید كه به دنبال معرفی ، تبلیغ ، عرضه و حتی فروش آن را در دنیای اینترنت دارید یكی از بهترین گزینه های موجود برای شما طراحی سایت فروشگاهی می باشد. در ادامه نحوه ی كاركرد این نوع سایت ها را بررسی كرده و تفاوت های یك سایت فروشگاهی را با یك سایت معمولی بیان خواهیم كرد.


در طراحی سایت فروشگاهی به چه نكاتی باید توجه كرد؟



آموزش طراحی سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی در واقع جایی است كه شما می توانید محصولات و خدمات خود را به صورت لیست وار  یا جدول بندی شده برای دید مشتریان در فضای اینترنت ارائه دهید. در امر فروش و ارائه ی خدمات شكل ظاهری سایت برای بازدید كننده مهم بوده و علاوه بر ساختار ظاهری شیك و زیبا باید بسیار ساده و روان بوده وباید طراحی سایت فروشگاهی به نحوی باشد كه بیشترین اطلاعات لازم را در كمترین زمان و جذابیت بالا به بازدید كننده ی سایت ارائه دهد.

طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها چه تفاوتی دارد؟

 

طراحی سایت فروشگاهی ارزان


سایت فروشگاهی بر اساس نوع محصول ارایه شده معمولا دارای یك ویترین است كه در صفحه ی نخست قرار می گیرد و شما می توانید نمونه ای از بهترین و جدیدترین جنس ها و محصولات خود را در این ویترین قرار داده و یك نما و دید كلی از سایت خود به مشتری و بازدید كننده ی سایت القا دهید.

یكی از مهمترین تفاوت های طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها نحوه ی مدیریت این سایت ها می باشد. معمولا چون در این نوع سایت ها محصولات دارای تغییرات زیادی هستند (چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ نوع كالا) و شاید شما هر روز نیاز به بروز كردن محصولات و قیمت های آن ها داشته باشید لزا سایت های فروشگاهی نوعی طراحی می شوند كه مدیریت آن ها بسیار ساده بوده ودغدغه های مدیریتی كمتری دارند.

معرفی بهتر محصولات:سایت فروشگاهی شما این امكان را می دهند كه محصولات را ریز به ریز برای بازدید كننده شرح داده نقاط قوت ،ویژگی های برجسته و نقاط ضعف  برای آن تعیین كنید ، امكان مقایسه برای پارامتر های محصولات ایجاد كنید. برای آن ها امتیاز دهی قرار دهید، فروش ویژه داشته باشید، گارانتی و رنگ بندی محصولات را نیز تعیین كنید.


طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای


آمار گیری جامع: یكی از برتری های برجسته ای كه طراحی سایت فروشگاهی نسبت به سایر سایت ها دارند آمار دهی بسیار جامع آن ها می باشد. شما در این نوع سایت ها می توانید آمار های روزانه ، هفتگی، ماهانه و سالانه از سایت بگیرید . میزان موجوی خود را كنترل كرده. مقدار فروش محصولات و میزان درآمد را در بازه های زمانی مختلف مقایسه كنید. شما همچنین می توانید این آمار ها را روی نمودار نیز مشاهده كرده و بررسی كاملی داشته باشید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده